mittiveckan

Ja, arbetsveckan i alla fall. Vabbade idag med så maten har funkat toppen. Imorgon ska jag ta ut min motionstimme mellan 10-11 och sen blir det lunch hemma. Lite hungrig nu på kvällen men här tror jag att en kopp te hade klarat biffen.

Frukost: yoghurt utan nötblandning (den är slut)
Mellis: kaffe med grädde och mjölk
Lunch: köttfärssås, en bit ost, en avokado, paprika och tomat
Mellis: kaffe med mjölk och två rutor mörk choklad
Middag: vild höstpasta, fast utan pasta för min del. Lammfärs, lök, vitlök, trattkantareller, timjan och grädde. Dock tyckte jag att den var lite tam i smaken, så till nästa gång får vi ösa på med timjan. Och så klart lite grönsaker i form av paprika och tomat.

Idag har det varit bra, jag har en bra känsla i kroppen. Nöjd, mätt och glad. Inte ens de två chokladbitarna till eftermiddagskaffet triggade igång sötsuget. Jag var helt nöjd efter två bitar, det har nog aldrig hänt tidigare. *yay*

Lämna en kommentar